Wyprawa do Toskanii

20 Dni, 4 Tysiące Kilometrów i Niezapomniane Wspomnienia. Zachęcamy do zapoznania się z relacją Pani Marii z jej wyprawy do Toskanii z przyczepą Carbontear GR Gravel.

Chcielibyśmy podzielić się z Wami naszymi wrażeniami z 20-dniowej wyprawy do Toskanii, która okazała się być nie tylko przygodą naszego życia, ale także inspirującą podróżą dla naszej małej, ale zaciętej czwórki z dwoma rowerami.

Wybór Destynacji: Magia Włoskiej Toskanii

Nasza podróż rozpoczęła się od zwiedzania uroczych miejscowości nad jeziorem Garda, po czym udaliśmy się do Verony, Florencji, Lucci, a także na malownicze wybrzeże w okolicy Genui oraz do gór w rejonie Trydentu. Każde z tych miejsc miało swoją unikalną atmosferę i historię do opowiedzenia.

Wyzwania Podróży: Psy, Teren i Budżet

Podróżując z dwoma dużymi psami, na długiej trasie i przez często wymagające tereny górskie, mieliśmy pewne obawy, zwłaszcza biorąc pod uwagę nasz stosunkowo skromny budżet. Jednak dzięki planowaniu i przygotowaniu, wszystko poszło gładko. Wykorzystaliśmy Camping Card ACSI, który zapewnił nam znaczące zniżki posezonowe na kempingach.

Kulinarne Przyjemności i Ekonomia Podróży

Pozostając wierni naszemu budżetowi, zdecydowaliśmy się zabrać ze sobą pewną ilość jedzenia, które zmieściło się w lodówce naszej przyczepki, co pozwoliło nam gotować na miejscu. Naturalnie, nie mogliśmy oprzeć się lokalnym przysmakom – głównie wyśmienitemu winu, doskonałym serom i świeżym warzywom. Ostatecznie, wydatki na całą naszą czwórkę zamknęły się w kwocie 1700 euro, co uważamy za niezły wynik za 20 dni pobytu w tak fantastycznych miejscach.

Podróżowanie z Przyczepką: Wrażenia z Jazdy

Przejechaliśmy około 4000 kilometrów, a mój mąż śmiało twierdzi, że jazda z przyczepką jest prawie taka sama jak bez niej, może tylko nieco wolniejsza. Średnie spalanie wynosiło 7,5 l/100 km przy prędkości 100 km/h, co dla nas było całkiem efektywnym rozwiązaniem.

Podsumowanie i Podziękowania

Ta podróż była dla nas niesamowitym doświadczeniem. Spędziliśmy 20 pięknych dni wśród cudownych krajobrazów i przyjaznych ludzi. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do tej niesamowitej przygody i mamy nadzieję, że nasze doświadczenia zainspirują innych do odkrywania piękna Toskanii.